sorry

Idag har det varit inte allt för många som har gått in på min blogg väldigt många gånger. FÖRLÅT FÖR ATT JAG VARIT SÅ URKASS PÅ ATT UPPDATERA. Ser ju att ni vill kolla om jag vaknat till liv, och kan bara säga förlåt för att jag inte gjort er nöjda. Hehe. Hatar att gå in på bloggar som aldrig uppdaterar.

Idag har jag bara pluggat: gud vad tråkigt. Ännu ett plugginlägg. Men det FINNS bara plugg nu. Var till och med tvungen att strunta i träningen för att jag skulle hinna med allt plugg. Stannade kvar efter skolan med Sofie igen och gjorde klart matteläxan. Sen när jag kom hem gjorde jag Kemi, Svenskan, Skickade in SOn igen och skrev klart allt på historian. Så skönt att vara klar med allting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0