used and thrown away


Oh my gooood kör på en OLD(very OLD) oldie, eftersom min mobil ej fungerar och därför blir det lite dåligt med nya bilder på ett tag. Just so you know.

 

 


Nuuu är jag slut.
Har tränat för ett tag sen, 2 timmar. Vill sova men har mycket att göra känner jag..
Direkt efter skolan blev jag galet sugen på mcdonken, så jag drog med mig tjejerna efter sista lektionen på Rubeck dit. Sen blev det bråttom hem och så hittade jag Kimberly och Karin helt döda på sofforna. Hahaha söööööta. Nu äre JAG som är död och det känns inte lika sött. Måste duscha, käka, plugga, läsa fucking Da vinci koden och .. vad mer? Ja just ja, HINNA SOVA INNAN SKOLAN BÖRJAR. Men det är nog lugnt för har sovmorgon till 11 imorgon. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0