there's nothing i can say







Vilken dryg dag. Jag och Sofie somnade framför desperate housewives vid kl.5 imorse......................... Helt underbart att vakna klockan 8 sen med andra ord. Kom försent så klart och fick utskällning på engelska. Hela dagen har varit lite så. Hade ett läxprov i historia också som jag inte kunde ett SKIT utav. Jag lovar, inte ett SKIT. Gissade på ALLT. Arghhhhff. Förutom det har det varit skitkul. Både jag och Sofie var helt övertrötta. Och alla i klassen som varit på karrofesten var i skolan!! Helt otroligt. Efter skolan åkte jag och Sofie hem till mig igen och övertrötta lite mera. Sofia kom förbi en stund också och hämtade sina grejor. Sen åkte Sofie för någon timma sen.

Det har hänt ganska mycket sen igår förresten. Kimberly tillexempel ska "flytta in" här!! Ska bli skitkul verkligen! Tror hon kommer förbi senare och lämnar grejer här och så, and guess what? Hon har micro!! Nu slipper jag alltså bo ensam OCH slipper köpa micro! (for now) Hihi!

Jajajaja nu ska jag springa förbi ica och handla. Börjar ta slut i kylskåpet. Heh.

Kommentarer
Postat av: kimberly

haha,söt sally, ska försöka få hit micron på måndag eftersom jag glömde den!! surt. tack en än gång sally babes. Puss

2010-10-02 @ 21:04:06
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0