BANG

Bildbomb. Igår kväll/natt:
















Igår var mycket, mycket trevlig.

Tänkte göra en liten resumé av gårdagen så ni vet vad som hände och var vi hamna, hehehe.
Tränade först(och det gick bra!!), så det var bara och dra hem fort som attan och fixa sig på 10 snabba. Sen gick vi ett gäng till inflyttningsfesten som hölls några supergoa tjejor. Träffade sååå mycket sjuka, coola, grymma, supergulliga och snygga människor där. Det var en värd visit. Älskade att hälften av alla där var dalmasar. Kände mig som hemma. När det blev för mycket musik och ljud för att vara i en lägenhet blev vi alla lurade till vivalla!!!! Så när vi kommit dit, drog vi på direkten. Kändes inte som en passande kväll att bli knivstucken eller våldtagen. Vi gick en del hem till mig och Kimberly en sväng, tände lite ljus, gick vidare mot mcdonken, käka mat(som antagligen gjort mig matförgiftad... igen!), runt lite på stan och sen hem till oss igen.

I Örebro hittills har jag bara stött på ärliga, snälla, roliga, amazing människor. Det måste vara något virus som går runt i den här staden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0