bakom varje fura

Nu jag äntligen gjort klart min svenska. Nu är det bara fysik, kemi, so, spanska och historia kvar...... ja precis. Den ni!!

Tänkte utveckla lite hur dagen sett ut. På håltimme hade vi våran andra bakdag. Alltså(!!!).. HAHAHA. Slutade med att vi gjorde en "pjäs" till bakom varje fura och filmade in. Jag LOVAR att lägga upp den här sen när jag får den. Har inte sett den än men jag svär, den kommer vara så JÄVLA ful. Helt Okej.
Sofie hängde med mig hem efter skolan efter att vi cyklat som fasiken för att hinna till hennes buss och sen missat den. Väl hos mig kom Amanda och sen åkte Sofie hem. Jag och Amanda plugga ett tag, och hon har nu fixat mina kanaler! Hon åkte hem och jag har pluggat sen dess. That was about it tror jag. Rätt så bra dag faktiskt.


Bakom varje fura.
Kan ni föreställa er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0