debatt


Idag i skolan var det valinfo. Det var flera utav Sveriges partier som hade sina ungdomsgrupper eller vad man ska kalla dem utskickade till massa skolor och vi fick nog de bästa kandidaterna!! Haha under debatten blev det typ krig mellan muf(moderata ungdomsföreningen, tror jag?) och ung vänster. Det var skitbarnsligt men jätte underhållande ;) Jag och Sofie ställde killen från ung vänster lite mot väggen efteråt och frågade om han hade ett personligt förhållande med tjejen från moderaterna sen tidigare haha! Han svarade "Nej, jag hatar henne". Alltså gud! Haha, men det var kul. Alla snacka skit om alla och det är väl det politik handlar om kanske? I don't know, I don't care. Inte just nu i livet i alla fall. Vi filmade in en film i skolan idag INNAN allt det här och jag kom på nu att det passar ungefär in på hur de höll på i debatten! Eller vad säger ni? Hahahahah

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha hade ni han från luf som blev röd i ansiktet hela tiden o snacka as konstigt ? ;oo

o ngn blond tjej från muf som va ganska kaxig ? :p

isf hade ni samma som oss :p Hahha

2010-09-09 @ 21:23:31
Postat av: Sally

Rebecka; Ja! Hon blondinen från Muf hade vi, och han killen i Ung vänster var typ helt svartklädd och hade brunt hår :D Sen hade en gröna byxor..... hahaha ;)

2010-09-09 @ 22:35:53
URL: http://thesally.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hahahhahaha okej, exakt samma jue :oo

HAHAHHA för kul !

2010-09-10 @ 06:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0