friday night fever






Sorry för rätt så sämst uppdatering.
Jag, Sofie och Sofia gick till stan och tittade runt lite överallt after school igår. Sen mötte vi upp Sofia #2 och tittade runt på resten. Missade träningen på kvällen igår för jag, Sofia och Hanna var hemma hos mig och skulle plugga. Vi lagade tacos och fruktsallad också, och sen tittade vi på Ronny & Julia! Det var jättemysigt tills två idioter plingade på dörren klockan 11 nångång, hahaha. Såklart kunde Sofie och Sofia inte hålla sig undan ;)
Det var verkligen en skitbra dag/kväll! Hanna och Sofia sov hos mig också, och nu åkte de hem för ett tag sen. Thank you guys! Läs mera om kvällen

HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0