i love this place, but it's haunted without you














Idag var det skolfoto. Men först på morgonen hade jag som sagt mentorssamtal, med Eric. Han sa "och så har jag sett att du har en blogg också", och jag bara wåååt! Hihi så HEJ Eric om du är här inne och läser nu! =D Haha!


Onsdagarna är riktiga bra, dom är korta. Vi hade skolfotot vid 1 och det var ju intressant. Jag och Sofie var de sista att bli fotograferade enskilt, så vi smörade lite hos fotografen och fick på köpet se både klassfotot och fotona på oss själva. Som jag sa på facebook "det är någonting magiskt med mig och Sofie alltså". Btw: FOTONA VAR HEMSKA!!! Men så ska det ju vara! Hihi, snart ska jag baka.... guess why?

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Lika fin som alltid! <3

2010-09-22 @ 17:56:42
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0