my life's flowing





Gårdagens utstyrsel. Hatar att ta spegel bilder. Men om man är på en vårdcentral och ska FOTA SIG SJÄLV så är det kvicka tag som gäller! Hehehehehe. Mormors stickade, trasiga nylonisar, converse och världens mest underbara bag. Tack och hej leverpastej.

Jag är så sjukt jäkla trött. Gick från skolan efter 3 lektioner + lite lasagne. Alla tyckte det var bäst så. Jag mår väldigt väldigt dåligt fysiskt, men psykiskt just nu äre fan great. Om 2 dagar är ett av årets största ferre, imorgon är det planering med tjejerna och igår fick jag med mig en enorm resväska hem fullproppad med o t r o l i g t snygga kläder(från våran vind). Kan ju påpeka redan nu att ett av dessa underbara plagg har ett märke som börjar på F och slutar på jällräven!!!!!!! Jag älskar dig mamma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0