some days are meant to spend doing nothing






What a lame day.
Förutom att jag fick den underbara nyheten tidigare att min lön kommit in på mitt konto(och att det var en så hög summa att jag nästan ramla ur soffan!!) och att mamma är här nu med snacks och mys och beredd att titta på Peter Pan med mig, så har den här dagen varit rätt så kass. Cyklade förut och lämnade in filmerna vi hyrde i fredags. Köpte Subway på vägen vilket var awesomely gott. Tjae, förutom det har jag suttit här hemma och nyst. TV suger när man tittat på det för länge. Jag hatar teknologi!!!!

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN PÅ ER. Imorgon ska jag till tandläkaren, buhuuuuu.


Pip 2010.
Med denna bild summerar jag dagen och börjar min myskväll med mamsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0