Summer, summer, where did you go?






Bild #sommarn

ÅÅÅÅÅH vad jag är hungrig. Har varit en rätt så uppochnerig dag. Skolan gick rätt så fort och direkt efter gick jag med tjejerna till stan och mötte sen upp Amanda. Hon, jag och Soffan gick runt ett tag och sen försvann Sofie åt annat håll. Och nu är jag trött i hela kroppen. OCH HUNGRIG! Ska läsa igenom SOn så det sitter som smäck till redovisningen imorgon. Och ingen träning idag alltså. Har fortfarande lite fysik kvar och en jäkla massa matteuppgifter jag ännu inte gjort klart. Suck.


Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Älsklingstjejen! Jag säljer nu min rosa jacka med volanger för 300kr ist för 500kr! :) du behöver inte betala frakt! KRAM :* <3

2010-09-21 @ 10:59:26
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0