what happens in ÖREBRO

 

 


OJ. Glada. Kind of. Du är sjuk Sofie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):):):):):):):):)

Vilken konstig dag. Som sagt hade vi bara 2 lektioner och sen ett evigt långt hål och sen bio. Och nämnde inte jag en gång att allt kan hända när man flyttar till Örebro? Jo, idag satt jag och intervjuade en man från Sverige Demokraterna vid valstugorna. Det var väldigt intressant och jag tror jag fick den information jag behövde. Hursomhelst så sitter vi där, och sedan kommer 2 killar från SVT och börjar filma våran diskussion haha. De blir ganska insatta i vårat samtal, stänger av kamrorna efter en stund och frågor ut killen från SD också. Anyway så sa reporten att han skulle vilja fråga mig några frågor efter min intervju. De frågade vad jag tyckte om samtalet och vad jag tycker om partiet, FRAMFÖR KAMERAN. Så ikväll på ettan klockan 19.15 kanske jag är med där. Hemskt pinsamt för jag blev lite nervös(är ett jäkla nervvrak!!) och sa inte riktigt det jag ville få sagt. Men vill ni veta hur det gick får ni samla er framför TVn ikväll ;) Men var snälla! Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0