who says


Sofia, Sofie och Jag förra helgen. Mihihihihi.

Idag har jag varit nästan lika sjuk som igår. Fast jag gick inte hem från skolan! Vi hade bara 3 lektioner så det var ingen fara. MEN däremot vill inte mamma att jag ska träna, och om jag ska vara ärlig kan jag hålla med henne där. Jag känner mig inte riktigt redo för det hehe. Nu ska jag vara träningsfri tills på fredag och sen jäklar! Saknar isen fast det bara gått några dagar!!

Efter skolan idag gick jag och Sofie på stan och handlade lite grejer tills tomorroooow. Tänk på alla awesomea bilder det kommer bli! Min blogg kommer vara så vacker efter imorgon ;) Träffade Carro och Tove och lämna biljetten också och fick lite kosing i plånisen. BRA för jag har levt på mitt kort de senaste dagarna. Inte okej! Och sen har jag och mamma bara fixat här hemma hela dagen, myst, pratat, inte bråkat, skrattat. Jag gillar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0