they will not control us, we will be victorious




Hey Guys. Min helg hittills har varit jättefin. Igår kom jag hem till Örebro och cyklade direkt till Hjärsta. Där träffade jag Sofia, Sofie och Hanna vid en mysig liten park vid 10 någon gång och så hade vi en mysig liten picnic. Missed those guys!! Jag sov över hos Hanna och idag har hon och jag stekt i solen mest hela dagen. Hur härligt som helst. Nu sitter jag, Rebecka och Kimberly(FINALLY!!) i vårat vardagsrum efter en tur på stan och äckliga smoothies. Om någon timma ska jag och Kimbs på Water For Elephants. Jag ser så sjukt mycket fram emot den filmen!!

Hoppas erat lov varit underbart. Det har mitt varit. Och nu, har jag ångest inför skolan imorgon. Funny.

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

dom bääääästa tjejorna i stadaa :D <3

2011-04-27 @ 21:10:59
URL: http://bfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0