you've been hanging with the unloved kids



Sista dagen i Turkiet blev bättre än jag trott. Har haft en så fin vecka här, trots vårt fula väder nästan varje dag och min icke-solbrända hud.
Tidigt imorse åkte vi ut på en stor mysig båt med ca 50 andra svenskar norskar danskar finnar. Det var skitroligt med lite nya människor och skön musik och bad i saltvattnet. Men solen sken nada, kind of. Vi kom hem och jag gick till stranden för att sola men då gick mr sol i moln såklart. Så då kom söta antonio till mig med en free äppelte och vi pratade tills det blev lite mörkare. I will miss everything here. Baklava, stranden, palmerna, hotellet, affärerna, människorna. Framförallt människorna.





Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Antonio? Love is in the air? :D <3

2011-04-21 @ 22:28:18
URL: http://bfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0