den här känslan

Hur underbar har inte den här dagen varit? Från att jag vakna, försoven och tidigt var det, tills nu har jag haft en av de somrigaste dagarna på lovet. Sååå underbart. Vi åkte imorse till kvinnersta och kalkbrottet och badade. Karin, Mimmi, Henrik, Philip och jag. Därefter spårade liksom allt. Jag och Karin stekte korv så att hennes brandlarm gick, vi hamnade på stan hela gänget och fika och vandrade och hittade Philip som vi tappat bort inne på en "Bridge Festival". Dog. Vi köpte jordgubbar och diskade och när Karin åkte iväg till dalarna stannade vi kvar och skapade ett ljus till hennes källare. Vi gjorde en egen låt och sen sprang jag från haga till en buss och Kimberly. Vi åkte och kollade på fetaste lägenheten som ligger mitt i stan(MITT i STAN) som vi hoppas hoppas ska flytta in i. Hela den här underbara dagen slutade hemma hos Frida där hon jag kimb och elsa tittade på trassel, en av de finaste disneys jag sett. Mår så bra av alla dessa fina människor och detta fina väder och detta fina liv. Önskar den här känslan aldrig tar slut.



karin efter en hård match mot gösta där borta vid bridge bordet

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Åh önska jag kunde ha vart med :( damn it!

2011-08-05 @ 16:50:21
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0