electricity and motion




1 december. Helt sjukt!! Höstterminen har gått så äckligt fort. Men nu är det bara 23 dagar kvar till jul och snart sommarlov hehe. Idag har jag varit i skolan, tränat och varit tränare. Imorgon ska jag träffa sminktjejorna på lite julbak osv. Sen lite senare på kvällen drar vi till Roxy på Teknis movienight. Dom har alltså hyrt bion och ska rulla några filmer från 22 - 06 plus att det händer lite annat kul där under natten. För mysigt!! Ovan har ni en bild från dagens fysiklektion då jag fick göra ett fint mönster på en ledningstråd som sen fick lite ström i sig och började lysa och sen en bild på en av grabbarna jag tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0