mixture/temperature/






 

Detta är tortyr. Jag vill so bad ha kostymbraller i alla färger(vit,svart,blå dvs) men har varken pengar eller tid att leta efter dem perfekta. Samtidigt vill jag ha en enskild garderob där jag kan förvara fina tröjor/sweaters/knitted shit som det isåfall finns alldeles för underbart många av. Och så vill jag ha skor så jag aldrig behöver bära samma par två gånger och på samma gång vill jag ha sommar så jag kan kliva runt i shortsen någon bild ovan. Och sen vill jag ha en kappa/kostymjacka som är snygg och slapp och inte för lång men inte för kort som helst är svart.
Tänkte testa Elin Klings metod att blogga om sina cravings så de kanske försvinner, men det har hittills inte funkat. Well well, nu måste jag fortsätta stressa. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0