dreaming

Jag har precis gjort klart (nästan) en recension av boken jag har läst. Känns så bra. Men sen kollar jag runt på olika bloggar och facebookar och så vidare och ser alla dessa människor vara utomlands på lyxiga hotell med pool och sol och feta gym och god mat och långa promenader på stranden och billig shopping och andra kulturer och coola prylar på marknader. Jag får bara mer ont i magen av det. Jag minns inte när jag senast verkligen var utomlands och bodde på hotell med min familj och bara var. Var det verkligen så länge sen som 2007, sommarn till sjuan? Vi var alltid och reste förut. Men nu är det så rörigt. Pappa reser på andra håll och mamma hinner inte just nu. Men hon och jag brukar sitta och planera och söka flyg och hotell och aktiviteter men vet att det inte riktigt är läge nu. Känns så jobbigt. Jag vill komma bort lite och ligga på en strand och använda sololja och dricka UNDERBARA fruktdrinkar vid poolbaren och gå ut på mysiga utländska restauranger. Vill så gärna åka till asien, kanske thailand, eller varför inte hålla sig till Europa och för en gångs skull åka till Grekland som jag drömt om typ forever. MAMMA om du läser det här: När vi sålt huset och kommit till ro åker vi iväg, okej? Finns ingen annan jag hellre vill se världen med. Snälla, vi kör!!








Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Åh då är vi två, jag känner precis samma sak! Du, jag, nanika och mamma skulle ju ha åkt iväg! Fy fan va underbart! ellerhur! :O <333 Tack för dom fina orden på bloggen gumman! :D du gör mig så lycklig! <3<3<3<3

2011-02-10 @ 15:28:42
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0