något får mig att tro att vi kan gå genom eld


Bild från igår. More to come.

Hej.
Dålig dålig uppdatering. Känner mig lite tom efter att inte ha fått skriva av mig, men nu är jag tillbaks. Igår blev ingenting som planerat. Jag skulle egentligen ha gått över till Mimmi med Kimberly och tjejerna, medans alla andra i min klass skulle på årets första karrofest. Jag kunde inte gå eftersom jag inte hade pengar eller tid. Men så blev Hanna sjuk, och sålde sin biljett för halva priset, och vi var så taggade, och det blev som det blev. Vi var en grupp hemma hos mig innan och hade jättetrevligt. Dansa, sjöng, prata, skratta. Skitbra början på en skitbra kväll. Resten var sjukt. Temat den här gången var RAVE så alla sprang omkring i reflexvästar och lysande armband och coola sminkningar inne på klubben Babar.
Jag var så galet stressad innan. Satt i 2 timmar ungefär med mitt Svenska arbete och blev klar i precis perfekt tid. Så skönt! Idag har jag redovisat och det gick mycket bättre än jag förväntat mig. Tränade också idag och det gick faktiskt riktigt bra det med. Kul.

Nu är det lov! Fast för mig betyder det egentligen: träning. Ska iallafall först och främst till Kristinehamn nu i helgen, träffa min bror och pappa. Och sen är jag hos mamma tills på tisdag. Resten är okänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0