poems





Jag och Sofie igår på alla Hjärtans dag. Fick en allahjärtansdag kram och en allahjärtansdag puss. Glömde också berätta att jag fick 3 underbara kärleksbrev! Tänkte jag skulle skriva dom här eftersom de var så jädrans grymma!

Fast än du inte är en böna
vill jag att du ska bli min sköna
Sofia

Nu så är det dax, du din lilla lax, eller är du kanske en brax?
Men, men, du heter kanske Ben.
Men i vilket fall, du är ju ganska grann
runt på isen du åker, du är ju lite toker
men det är ändå bra, du är ju alltid så glá
Hanna

Likt fårets ull, fast utan krull, är ditt hår, ska vi leka kull?
Du har tuggummi under din dojja, nej jag bara skojja!
När du öppnar din mun, och ut sipprar en musikton,
får jag lust att äta en makaron
Helst i ditt kök, där det inte längre luktar kantarellmök
Jag älskar när fisken kommer fram,
då är du lika söt som ett lamm
Du är så rolig när du börjar spasma, liksom en superapa upgraderad till plasma
Du är som en ny penna från biltema, eller vårat nya snygga schema!
Sofie

Haha, cpiga ni. Tack för de fina orden. Ni är fina. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, du är verkligen jättelik Dakota Fanning! :D

2011-02-17 @ 09:57:23
URL: http://russiangirlsforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0