the way you make me feel

Nu är jag hemma hos Ebbe med Fillan och han. Pappa åkte för någon timma sedan. Igår var vi på donken, såg på film och åkte runt i bilen. Var mysigt att träffas igen, var en månad sen senast, och en månad tills nästa gång.. Well well. Ska snart till min underbara mamma, mormor och vovve. Är så sjukt taggad inför den här veckan! När jag är tillbaka i Örebro har jag en massa planer, hehehe, det blir så bra det här. 

FÖRÖVRIGT är jag arg. Mina örhängen och min earcuff som jag beställde från JFR för några veckor sen har inte kommit. Fick veta nu att min beställning inte kommit fram? Vad kul att de berättade det nu när båda produkterna är slut. SÅ JÄVLA KUL! Och jag som verkligen verkligen villa ha dem.. Skit också.
Erik, jag och Ebbe för nu väldigt länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0