don't fucking tell me what to do








Vi sover, vi finns inte kvar.
Jag var vaken från 6.00 till 05.00 igår/idag/förra dygnet(??). Vi hade nämligen nattinnebandy inatt vilket var grymt, men ni kan ana mitt tillstånd. Vi i klassen hade verkligen skitkul. Vi var alla "skadade" med blod överallt och trasiga kläder. Hela natten sprang vi runt och skrek KAOOOZ och skulle klippa allas tong. Det gick inte så jäkla bra på bandyn men allt annat var toppen. Det var superkul och träffade massa nya ansikten och personligheter. Bilder kommer när jag fått dem.

Blev väckt av Kimberly som sa att vi skulle till stan och träffa Sara. Kände mig som en zombie hela tiden. Handlade lite mat och åkte sedan hem. Nu håller jag på och gör min matte eftersom jag ska till Kristinehamn imorgon och träffa pappa och Ebbe. Har ingen tid att plugga i helgen förutom nu, så nu måste jag köra gärnet. Om jag blir klar till kvällen drar jag och min sötnos till Julia på förfest. Vi hörs hörni, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0