nagu

Jävla kemi. Fick nyss reda på att vi har ett prov veckan efter vi börjat. Åååååh. Jag och Sofie måste alltså plugga. Kul. KUUUUL. Har redan läst igenom allting men kan säga att det inte räcker. Lovet är inte ens slut och jag är redan trött på skolarbete haha.

Other than that har vi gjort livets planer inför sommaren! Har pratat med min lilla mormor och vi har bestämt att hon ska ta med mig och Sofie till våran underbara sommarstuga i Nagu, Finland i sommar! Det är världens härligaste och mysigaste plats och åh vad roligt det ska bli. Vi ska bara sooola och baaada och åka båt och köpa glass och mysa. Längtaaar!



Jättedålig bild jag hittade på Google. Nagu Gästhamn.


Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Åh va mysigt! :D <3 Bara det inte krockar med tjeckien! :O <3

2011-01-07 @ 14:32:29
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0