success








Nu har vi lite internet igen.
Igår tränade jag inte eftersom jag har såå mycket läxor just nu.. Direkt när jag kom hem började jag plugga och fortsatte med det tills klockan slog 7 kanske. Då gick jag kimberly och felicia för att träffa resten på ekershallen, handlade mat och gick sen till Mimmi. Det blev en grym kväll/natt med jättegod mat och goaste tjejorna. Började med förfest och några välkända ansikten som drog vid 11 kanske och allt slutade sen med att vi alla tjejer låg och mös på en stor madrass på golvet framför filmen Brothers. En jättejättejättebra film. Verkligen!!

Nu ska jag fortsätta med mitt plugg. Har matte bl.a som jag borde göra klart. Om någon timma eller 2 går jag och Kimberly till Mimmi igen och träffar henne och Karin. Ska bli så mysigt såå. Får se vart vi tar vägen.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0