1 2 3 4

Hey guuys. Gårdagen blev grym after all. Träffade min underbara, tokiga, icke-normala vännina Sofie och hon tog mig på äventyr må jag säga! Nu har jag blivit av med min Saigon-oskuld och helvete vad gott det var med en To Go box. Och billigt. Vi bakade också och mös här hemma, sen var hon tvungen att åka till sin sommarstuga. Senare ringde Mimmi oss och vi åkte iväg till Rosta Gärde för att gå på en fest. Det var nog den roligaste och mysigaste fest jag varit på på länge. Vi blev som en liten familj där i slutet, för fina människor.

Idag ska jag och Kimbs påbörja våran första jobbdag. Kvart över 3 åker vi iväg till VM media på informationsmöte. Vi kommer rocka det här jobbet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0