antigua om mindre än 2 veckor




Ja ni hörde rätt. Jag är helt chockad. I helgen ringde min moster och undrade om jag ville följa med till Karibien. HUR OFTA HÄNDER DET LIKSOM!?? Hon och hennes man gifte sig dig för 10 år sen och ska tillbaka dit nu och fira. De hade en biljett över och jag fick den för ett S J U K T pris. Antigua är en otrolig ö i Karibien, närmast paradis man kan komma! Jag var där på deras bröllop för 10 år sen och har drömt att få åka tillbaka dit ändå sen jag var 6 år. Trodde jag aldrig någonsin att jag skulle få komma tillbaka dit igen men nu är alla biljetter fixade och jag drar och mindre än 2 veckor!! Förstår inte att det här händer! Är så glad!! Och så tacksam över att jag får den här chansen. Denna gång är det jag själv som betalar resan, och i priset ingår flyg fram och tillbaka+all-inclusive hotell i 10 dagar... I'm speechless. Den här sommarn blir oförglömlig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT vad nice! Hur mycket kostar din resa? :)

2011-06-07 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0