hopefully

Jag är helt död. Och trött. Och halvsur.
Igår kom jag till Degerfors. Det är första gången på väldigt länge som jag är här. Det var jätteroligt att träffa mamsen och alla igen. Vi grillade, kollade på flera filmer och hade mysigt. Idag känner jag mig helt tom. Känner att jag vill åka till Örebro och träna på Träna Lätt nu på direkten, känna mig sådär pigg och frisk och stark som man alltid gör efter man har tränat hårt! Samtidigt vill jag sola, bada och ha kul, men det hinner jag inte.
Fick ett galet erbjudande igår som jag tyvärr var tvungen att tacka nej till. Om jag inte gjort det kunde jag idag om 2 veckor varit i underbara Antigua med min moster och gänget. Känns deppigt såhär i efterhand att jag inte kan följa med. Börja få second thoughts..

Nu ska jag sluta babbla. Det behövdes ett tala-av-sig inlägg är jag rädd. Hopefully I'm not boring you out. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0