im a fighter


långkjol;gina 49:-

NU är sista skoldagen avklarad. Åtminstone sista skol-jobb-plugg-osv-dagen. Helt sjukt. HELT SJUKT. Det här året och förra har varit den mest påfrestande, krävande, jobbiga, hemska, stressande perioden i mitt liv. Har mått så sjukt dåligt för skolan för att jag inte hållit måttet, som alla andra. Haft för höga krav på mig själv och brutit ihop vid misslyckanden. Men fyfan vad det har varit värt det. Jag har också haft så otroligt kul och lärt mig så mycket. Och nu när det snart är sommarlov orkar jag inte längre bry mig om alla nedgångar. Jag är grym, och i tvåan kör jag hårdare. Jag ska kämpa.

Nu mina fina vänner ska jag göra klart ett litet historia arbete och sen åker jag med Malin till Blankhult där vi ska grilla och sova över med konståkningen. Så kul! Hoppas ni får en fin långhelg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0