kronologiskt












'











Det här inlägget har tagit mig cirkus 1 och 1/2 timma att göra. Tog så otroligt mycket bilder idag på KRAMPEN 2011 och vill dela med mig så mycket som möjligt av denna grymma dag. Vi hade så sjukt roligt!! Karroandan låg i luften all the time och våra röster har nu skrikits sönder totalt. But it was worth it. Tyvärr tyvärr vann vi inte i år men det var väldigt jämt(och grisarna fuskade) så jag är icke bitter!
Efteråt mötte jag upp mina kompanjoner och vi gled runt lite på stan innan vi alla drog till Alex och sedan Rosta Gärde. Det blev en tidig kväll och nu tänkte jag börja packa lite inför söndag. IMORGON är jag ledig och på FREDAG är det skolavslutning. I love this life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0