wanderlust

Hiya. Nu är jag i Degerfors. Blev upphämtad förut av mamsen och Ebbe. Var livrädd hela vägen eftersom det var första gången jag åker med mamma hela den sträckan sedan olyckan, but we made it!! Tvättade hela morgonen och packade klart min väska. Nu börjar det dra ihop sig hörni, imorgon åker jag antingen tåg eller med min tränare till Rimbo för att rocka på isen med mina fina konståkningsvänner i 4 dagar, och på fredag flyger jag för första gången i hela mitt liv ENSAM. Lite coolt att min första flygresa på egen hand är påväg mot en helt annan kontinent. I'm so excited!


En lite annan rolig grej. När jag kom hem hade mamma och min bror och hans flickvän planerat ÄNNU en resa i höst. Haha! Den här resan har vi iofs pratat om ett tag, men nu hade de liksom "bestämt" att vi ska åka till San Torini. Vi får se hur det blir, men det skulle vara underbart det också. Har så långt jag kan minnas alltid velat ägna mitt liv åt att resa och uppleva nya platser, kulturer, människor. Det är som om jag just nu lever i en dröm. Hoppas att jag när jag slutar skolan har tid att resa världen runt med mina vänner eller min syster Moa, det är ett mål.

together we'll conquer the world

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Men din bajskorv!!!! Jag vill hänga med :D ÅÅH SAKNAR DIG <3333333

2011-07-03 @ 12:49:08
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0