cykla rååå

Det här har nog varit den mest hektiska dagen någonsin. Har cyklat hit och dit hela dagen och lyckats hinna med 1000000 saker. Efter skolan och ett misslyckat prov var vi tjejer på en bokcirkel i biblan där jag var den enda som inte läst boken. Senare åkte jag och Hanna upp på stan och jagade show kläder. Vi cyklade till hjärsta och Hanna och sydde klart allt tills på fredag. Tack tack tack Hanna för att du hjälpte(gjorde allting) mig med mina kläder!! Vi tittade på Harry Potter 2 som är så grym och sen cyklade jag hem, direkt vidare till träningen, och tränade show+hårdträning från 20.45-22.00. Nuuu är jag slut efter att ha cyklat HEM också. Åh. Tråkigt inlägg. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0