funderar

Inspirerad igen. Kimberly sitter äntligen i vår blåa lilla soffan där hon hör hemma. Vi tittar på Top Model och jag har plötsligt glömt alla måsten för en sekund. Matte, kemi, naturkunskap, svenska, historia. Ångest. Men glömt. Jag vill verkligen börja jobba nu känner jag, skaffa ett arbete så jag kan tjäna pengar och göra vad jag vill med min vardag och bara inte drömma. Jag är så motiverad!! Men vet inte vart jag ska börja. Eller varifrån jag ska få min tid. Funderingar funderingar. Ha en fin måndag, kram



Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Hej salza hjärtat jag saknar dig! Moalillgren.blogg.se är typ gone, jag har inte tagit bort den men uppdaterar bara på www.bfab.blogg.se ist!

Åh vad jag längtar efter dig! <3<3

2011-03-21 @ 21:52:46
URL: http://bfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0