journeys ive done and places ive seen


!!! liten chey något år sedan, det var vår

Förlåt. Jag har varit så upptagen med skola, fina vänner och att njuta av det underbara underbara vädret. Gick precis hem i solen. När jag kom in tog jag mitt täcke och litteraturhistorian och inväntade solen på balkongen. Den hann aldrig riktigt dyka upp på min sida av huset men det var så skönt ändå. När himlen är blå blir jag lycklig.*

Tränade för första gången på 3 veckor igår, och sov med Hanna hos Sofie på kvällen tills idag, vilket också var första gånger på evigheter. Imorse gjorde vi smoothies. Åh men ska jag tjata mer om hur somrigt och underbart det var också tycker ni?? Nu väntar Kimberly på Vågen Gallerian och att jag ska komma med kameran. Hon ska vara modell för carlings idag, stumpan. Efteråt blir det showträning. Och ikväll Earth Hour med fina flickor och tända ljus. Glöm inte släcka alla lampar klockan 20.30-21.30 ikväll hörni!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0