miss u even when you're near

Nu har vi datakunskap.
Helgen har varit så perfekt. Jag var hos min bästa bästa bästa syster lördag-söndag och kollade på hennes show. Blir alltid lika stolt när jag ser henne på isen, hon är så duktig. Nu är jag iallafall hemma igen. Det gör så ont i magen varje gång jag åker därifrån.. Var tyvärr skittrött båda dagarna och när jag kom hem började jag bli jätteförskyld, så nu förstår jag varför jag var så seg. Åh vill bara tillbaka igen och aldrig åka därifrån! Mår alltid så bra med min dalafamilj. Fan.

Var med på gympan även fast jag känner mig som en död säl, och snart är det mat! Glad. Hör av mig senare gullisar, kram. (Ps. jag vann inte earcuffen, skit)

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Åh gumman det var så kul att ha dig här! Jag kände att du var lite låg, hur mår du nu? Hoppas du inte blir mer sjuk! Saknar dig! Så tråkigt när du lämnar oss! :( <3

2011-03-14 @ 16:34:37
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0