not present

Jag lever lite i en annan värld just nu. Mår fint ena stunden och i andra finns jag inte. Min underbara underbara mormor och jag har suttit hela dagen igår och idag och planerat en resa till gran canaria i april. Vi behöver det. Och denna gång är det inte bara drömma bort utan planera, hitta, boka.
Tack förresten alla fina för att ni hör av er, smsar, mailar, ringer. Jag vet att ni vill höra mer om allting men jag pallar inte det just nu. Som det ser ut stannar jag hemma åtminstone imorgon i degerfors och på kvällen åker jag hem till familjen Käll. Underbart. Jag slipper vara ensam i Örebro. Vill verkligen inte vara ensam nu. Och spenderar mer än gärna min tid med världens bästa Källar.
Jag ska inte tävla i helgen, eftersom min tränare inte tyckte det. Ingen tyckte det. Och jag hoppas att jag kan gå till skolan redan på onsdag. Missar så mycket annars. Känns jobbigt att lämna mamma och alla här hemma. Vill inte gå i skola i en annan stad och bo i en annan stad nu. Vill bara vara hemma med min familj och aldrig släppa taget om dem.

Förlåt för att jag skriver så himla djupt och sorgligt just nu, haha. Vill såklart inte belasta någon annan med detta men eftersom det var en så stor händelse för mig och eftersom det är någonting som alltid kommer finnas kvar ser jag ingen anledning till att "hålla det hemligt". Känns så barnsligt och "svenskt" att försöka hålla tyst om det bara för att det är "privat". Ni fattar vad jag menar. Många "såna" "här" "idag" """"""". Kram


Kommentarer
Postat av: jannika

?:(

!<3

2011-03-08 @ 23:00:36
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/
Postat av: moa lillgren

Jag vill också följa med och mysa med er sötnosar i Gran Canaria!! :O <3

2011-03-10 @ 10:22:19
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: moa lillgren

saknar dig <3

2011-03-10 @ 10:23:48
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0