speculations

Jag är så himla trött. Jäkla matte. JHGdhjGHDjfdklg. Gick iallafall till träna lätt vid 8 och hann därför bara köra en timma tyvärr, menmeeen. Imorgon är det först ispass och sen zumba med Hanna också, åh kul. Känns som jag bara tränar eller pluggar, men antar att hela den här veckan kommer se ut så, förutom helgen. Jaaaaajaaaaaaaaaaaa. Har precis kollat klart På Smällen och förut Big Brother. Hur bra är inte det!! Nästan så man vill flytta in med Gurkan och bli en enda stor familj. Jag saknar sällskap. Usch. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: kimberly

two weeks left baby! och du skulle nog fanimej aldrig klarat av gurkan om du knappt klarar av mig! :D pusssssss

2011-03-02 @ 20:38:20
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0