beaver

Åh jag blir tokig här. Jag hostar och hostar, snart blod antagligen. Haha. Eller? Och som på gräddet på moset där har inte vi bokat resa ännu, för typ alla är hehe slut. Alltså vafan. Det går flera super bra resor den 14onde men lovet börjar den 16onde kan man säga. Och jag som varit borta så mycket från skolan nu borde försöka hänga lite där nu den kommande tiden. BESVÄRLIGT BESVÄRLIGT. Other than that suktar jag efter sommar och nya kläder och lite lugn och ro. Känns som det är lite, ja, en gnutta för mycket just nu. A good thing är att min primadonna kommer hem imorgon och det är jag så glad över. Ska iofs till kristinehamn på kvällen och träffa pappa och Ebbe men hinner iallafall säga hej. That's all I need.


fever fever pants on beaver

Kommentarer
Postat av: hanna

hej sally, hur är det med dig egentligen, av det du skriver där ovan har du alltså blivit ännu sämre sen i onsdags? du saknas mycket i skolan o sådär iaf! "/ hoppas att du blir frisk o kry snart! kramis!!

Hanna

2011-03-18 @ 19:19:00
URL: http://miijas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0