i love you dudes



Den här dagen har varit så sjukt chill. Helt sjukt. Skolan gick så fort och jag gjorde min jäkla redovisning som gick bättre än vad jag trott. Direkt efter skolan gick jag och Sofie till Träna Lätt och jag tränade bara en kortis kortis innan jag var tvungen att dra hem och plugga. Läste biologi ett bra tag innan vi tjejor for ut till Rosta Gärde till mimmi and all the boys för grillning och hade en av de mysigaste kvällarna det här året so far. Var såklart tvungen att plugga där med men emellanåt spelade vi fotboll, stod på händer, tog miljarder foton, kramades, åt, mös och stannade tills solen gått långt ner. Jag har haft en perfekt dag. Hoppas eran var lika fin. Älskar det här livet jag lever. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0