you're a psycho

Nu har jag försökt plugga in allt inför imorgons redovisning, men jag känner att det kommer att gå skit eftersom jag har världens cpigaste bok att representera. Herre min gud. Nu ska jag iallafall sova med lite ångest och lite hopp inför imorgon. Har jag förresten nämnt att jag är pank? Några tjejor i klassen blev lite ledsna just därför eftersom no money means no karrofest för mig på torsdag and that means no föra hos mig heller. Det blev ju rätt så lyckat här förra gången, så idag överraska de mig med en karrofestbiljett!! Psykade brudar, men världens gulligaste! Tack tack tack och pussar i stora last. Nu är förväntningarna höga. Tagga redo på att detta blir en grym torsdag boys and girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0