i know everything is alright









Dåliga bilder från igår kväll.

Idag har jag ont i hela kroppen. Både idag och igår tränade jag is och körde slut mig båda gångerna, och vad bra det gått!! Sjukt motiverad. Förutom tränat har jag sedan jag skrivit här varit på något som skulle varit en klassfest. Istället var det bara några få från klassen där och massa andra sjukt trevliga människor istället. Tack för en fettrolig kväll!
Sov hos Sofie inatt, tränade och är nu hemma i marieberg. Helt slut. Hoppas allt är bra med er.

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅH DU ÄR SÅ FIN SALLY!

2011-11-02 @ 02:15:32
Postat av: thilde

har lite pics på dig och simon på bloggen! tack för en fin kväll!

2011-11-02 @ 13:11:35
URL: http://thildewahlstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0