number 23

Sitter på bussen påväg hem från skolan. Jag var på cirkus 2 lektioner och sen pallade inte min kropp mer liksom. Och när jag stod där i regnet och väntade på bussen, med en risifrutti med blåbärssmak i handen, kom jag på att bussen hem har numret 23!! Vilket är enligt en väldigt otäck film ett rätt så scary nummer.(ni vet säkert vilken jag menar) Hade en period när jag såg 23 överallt med det tog nu en månad för mig att märka det på min hembuss. --
Anyway.

 

# en sjukling och en kopp chai latte. Awesome combo.

 

 


Kommentarer
Postat av: jonna

Ja det tycker jag verkligen, hör av dig på sms eller något när du kan!! :)<3

2011-10-09 @ 13:57:33
URL: http://jonnawasserfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0