sinnesstört

Appro på Dakota Fanning. Igår gjorde jag ett twitter-inlägg(tweet?) för första gången på typ ett år. La ut samma bilder som jag la ut här på bloggen igår och skrev någonting i stil med att jag alltid fått höra hur lik jag är dakota fanning, och "taggade" hennes twitter i det inlägget. Imorse hade hon Retweetat det inlägget(ni som inte vet vad det är så är det när man lägger upp någon annans twitter-inlägg på sin twitter) och svarat mig!! Hehehe jag lovar jag har gått runt och försökt vara cool hela dagen men det är ju lite grann sådär AS galet. Heheheh. Heh. Lite speechless just nu if you know what I mean. 

(Jag har kollat runt hela dagen för att vara 100 % på att det är den riktiga Dakota och har nu fått bevis på att det är det, haha svimmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0