göm dig


från mars

Hej hej.
Jag har nog världens bästa och mysigaste och konstigaste vänner. Har egentligen mått ganska dåligt sen i helgen men tack vare dem har jag haft roligare än på länge de senaste dagarna. Igår åkte jag hem till Karin. Vi köpte massa godsaker(som exempelvis ost och kex och jordgubbar och mörk choklad hiho) för senare kom våra manfriends förbi. Fick bl.a. hjälp med biologin men bortsett från det var det bara jättetrevligt och mysigt. Idag har varit en så jävla konstig dag. I skolan skrattade jag ungefär jamen typ konstant och har nu fruktansvärt ont efter att vi spelade godisroulette på matrasten (it's a painful game). Efter skolan jobbade jag på Pacos. Gillar att vara servitris. Fick med mig hem 12 kronor i dricks åhåhåhååå. Nu ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0