the boys, the girls, they all like carmen




Åh vad skönt med lov. Igår, efter att jag spenderat så mycket tid som möjligt med vänner och familj som kommit hit till Örebro för att se min show, åkte jag till Kimberly och Karin. Helt underbart att vara bara vi 3 igen. Jag somnade sedan hemma hos Karin framför Snövit och de sju dvärgarna. Idag tittade jag på mer barnfilmer tillsammans med några klasskompisar inför ett skolarbete, hehe. Nu ska jag läsa Hunger Games och imorgon ska jag äntligen äntligen på gym för första gången på flera veckor. Nu jävlar ska jag träna. På eftermiddagen ska jag på jobbintervju men det kan vi återkomma till en annan gång hiho.

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Skönt med gym igen!! Dont forget our smoothiiies!! ;) Spännande med jobb! Du gjorde en fin show hjärtat :*

2012-04-02 @ 22:24:53
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0