the turtle wished that it could fly really high into the sky over rooftops and then dive deep into the sea





Allt detta känns så rätt. Speciellt hästdojorna.
Nä men jag borde sova. Fast fan vad det är svårt när man är helt ensam i ett enormt hus och vet att risken att en mördare bryter sig in och dödar mig är mycket större då. Idag har jag spenderat 3 timmar i ishallen och haft en utmärkt träning samt massa show. Superkul!! Imorgon ska jag upp tidigt och köra ett pass på gymmet, sen vara tränare för småttisar och sen göra en grej tillsammans med Karin men jag kommer ej nämna vad. Något helt magnifikt och underbart och lite läskigt är det iallafall. Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0