this is my idea of fun






Idag är/var det alla ♥ dag. Det kunde vara en rätt så mysig dag om man mös med någon man tycker om, men så brukar inte min valentines day se ut. Idag till exempel mös jag på gymmet i någon timme, sen tillsammans med min mattebok på ett fik och sedan med mina favoritkillar på barnskridskoskolan. Jag fick iallafall lite kärleksbrev idag i skolan som gjorde dagen lite finare. Bland annat ett som var förseglat(heter det så?????) med sån där röd grej och stämpel som dom använder i Harry Potter och i Sagan o ringen som hade en dikt i som någon gjort till mig. Åh tack söta anonyma du.

Kommentarer
Postat av: Anonyma jag

Så lite så :)

2012-02-15 @ 08:52:43
Postat av: SOfie

alltså jag bara FET VET vem det är

2012-02-15 @ 20:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0