som i en gammal sång



Hittade en magisk liten färgdröm på monki som skulle vara fin överallt i sommar.



Pojkar som gömmer sig för kameror och mulan som aldrig vill se en naken man igen.



Åh älskade gubbkläder. Känner mig som en liten nisse i mina nya kostymbraller för 100 kronor. (dock är de längre än på bilderna)



Jag har bytt ut godis mot pumpafrön och gjort klart min psykologi. Känner mig extrem.

Hej finisar. Hoppas allt är bra med er.
Äntligen kan jag andas ut, ååh. Igår var jag och tränade 2 1/2 h is+mark och åkte sen direkt efter det hem till Karins lilla knarkarkvart där vi fikade ananas, salta pinnar och lite prinsesstårta med våra fina vänner Henrik och Filip. Vi kollade mulan också och snackade lite om "good old days" (a.k.a sommaren 2011 men anyway). Jag sov sedan över där. Oerhört mysig och rolig afton! Tycker om min lilla dalkulla. Idag har varit igång princip hela dagen och nu har all energi gått ur mig. Känns skönt att få en lugn stund men ångrar mig sedan när jag tänker på alla dessa läxor. Jaja! Imorgon är det en fet sovmorgon och det är i alla fall chill. Gud vilket tråkigt inlägg. Åh och nu är barnskridskon igång också, myyys. Här får ni bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0