and i'm indestructible







"Kimberly snarkar här bredvid mig och jag tänkte kolla ett par avsnitt av Rebecca & Fiona innan jag joinar henne. Kan inte riktigt greppa att det är 2011!! Det är fan ett nytt år nu hörni! Guys, det här blir det sista inlägget för mig inatt. Ha det underbart! KÄRLEK!"

Utdrag från bloggen 1 Januari 2011  03:34:17

Nyår blev mycket bättre än jag tänkt mig. Jag åkte hem till Kimbs och åt god mat med henne och gulliga Emmy, vi fixade oss, dansa lite och gick sen till mina absoluta bästa killkompisar som var på en fest i en lägenhet ganska nära. Jag hade det jävligt trevligt där med mina vänner. Sen gick vi såklart till järntorget när klockan började närma sig tolv. Vi tittade på fyrverkerierna, sa Gott nytt år till alla underbara människor och sen gick vi några till en efterfest på norr. Jag sov hos Kimberly och hade fetaste slappdagen hemma hos henne hela dagen igår. Ett rätt så gott nytt år after all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0