det är fint

 
3 från helgen
 
Nu känns det lite sommar. Vi har väl varje kväll de senaste dagarna spelat Med Andra Ord tror jag, och igår badade jag för första gången år 2012. Var i Kalket med Sofie och hennes boy och hans bror och utklassade lite på en beach volleybollplan efter det. På kvällen hängde jag med Sofie och Disa på balkongen och catchade upp lite efter all tid vi haft ifrån varandra(17 dagar kvar till Grekland nu!!). Ännu senare tog jag och Karin ut en liten säng på balkongen och gosade med massa kuddar och täcke och godis framför American Pie. Livets mest fantastiska idé någonsin. Idag har jag jobbat, fikat med Kimb, sprungit 7 km, tittat på får med Karin, Linus, Henrik, Filip och Alex och spelat ännu mer Med Andra Ord. Trivs faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0